GoGlow

FAQ

1. DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

Produkt jest niedostępny. Czy będzie jeszcze uzupełniony?
NIESTETY NIE JESTEŚMY W STANIE DOKŁADNIE OKREŚLIĆ, KIEDY DANY MODEL
POJAWI SIĘ W NASZYM SKLEPIE. ZWYKLE JEST TO OD 2 DO 3 TYGODNI.
Czasem zdarza się, że dłużej oczekujemy na materiał dlatego nigdy nie możemy na 100%
potwierdzić dostawy konkretnego modelu.
Dostawy do naszego sklepu są regularnie – kilka razy w tygodniu, więc najlepszą metodą na
sprawdzenie dostępności produktów jest śledzenie naszej strony internetowej, gdzie prezentujemy
wszystkie produkty.
Zapraszamy do regularnego przeglądania naszego profilu na facebooku, aby dowiedzieć się jako
pierwszy(a) o nowościach.

Czy będzie jeszcze dany rozmiar i kolor?
"POWIADOM MNIE O DOSTĘPNOŚCI PRODUKTU" Jeżeli brakuje Twojego koloru, kliknij w
interesujący Cię rozmiar, a następnie “Powiadom mnie o dostępności produktu”;, w okienku wpisz
swój adres e-mail a następnie kliknij “WYŚLIJ”.
Damy Ci znać, gdy wybrany rozmiar będzie dostępny!

Czy będzie jeszcze uzupełniana rozmiarówka z działu WYPRZEDAŻ?
WYPRZEDAŻOWE produkty jeśli się pojawiają to tylko w pojedynczych sztukach i zostają bardzo
szybko wykupione.
Czy produkty można obejrzeć przed zakupem?
Niestety nie. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.

Otrzymałam informację, że produkt pojawił się w magazynie, ale nadal go nie ma.
Niekiedy uzupełniamy tylko kilka sztuk danego koloru/rozmiaru. W przypadku bardzo dużego
zainteresowania konkretnym modelem, znika on z naszego magazynu dosłownie w ciągu kilku
minut.
Proszę pamiętać, że uzupełniamy rozmiarówki wszystkich produktów, które nie znajdują się w
dziale WYPRZEDAŻ.
W takiej sytuacji pozostaje Państwu ponowne zapisanie się do powiadomienia i oczekiwanie na e-
mail.

2. METODY PŁATNOŚCI

W jaki sposób można dokonać płatności za zakupiony produkt?
Płatności dokonujemy poprzez:
Przelewy24 – szybki przelew, z przekierowaniem na stronę banku.
Przelewy24 – zwykłym przelewem. Wówczas należy wybrać opcję “Przekaz tradycyjny”. Należy
pamiętać, aby poprawnie przepisać dane do przelewu (tytuł i kwota), w przeciwnym wypadku
pieniądze nie zaksięgują się poprawnie i nastąpi opóźnienie w dostawie)
Do kiedy mogę dokonać wpłaty za złożone zamówienie?
Wpłatę należy dokonać w ciągu 24h, w przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane.

Podczas płatności za pomocą strony Przelewy24 wystąpił błąd. Co teraz?
W takim przypadku należy zalogować się na swoje konto w sklepie. kliknąć w zakładkę “KONTO
UŻYTKOWNIKA”, a następnie “ZAMÓWIENIA”.
Przy nieopłaconym zamówieniu jest funkcja “OPŁAĆ”;. Należy wybrać tę opcję i postępować
zgodnie z instrukcjami.
W przypadku niezarejestrowanych użytkowników prosimy kliknąć w wysłany mailem link od
Przelewy24 dotyczący płatności a następnie postępować zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
Czy pracownik sklepu może przesłać dane do przelewu?
Niestety nie ma takiej możliwości. Dane do przelewu są generowane indywidualnie dla każdego
klienta.
Czy mogę prosić o informację o zaksięgowaniu przelewu?
Informacją o zaksięgowaniu płatności jest zmiana statusu zamówienia na “W REALIZACJI”.
Przelewy są księgowane do 24h.
Po zrobieniu przelewu status zamówienia się nie zmienił z “OCZEKUJĄC” na “W REALIZACJI”
dlaczego?
Przelewy są księgowane do 24h. Jeżeli po tym czasie Państwa status się nie zmieni prosimy o
kontakt mailowy z serwisem Przelewy24. Wszystkie dane do kontaktu znajdą Państwo na:
https://www.przelewy24.pl/pomoc

3. DOSTAWA

Jak długo trzeba czekać na zamówiony produkt?
Czas oczekiwania na wysyłkę to 48h od momentu zaksięgowania pieniędzy.
Do tego należy doliczyć czas dostawy (zwykle 1-3 dni roboczych).

Czy po złożeniu zamówienia mogę prosić o wysyłkę w późniejszym terminie?

Niestety nie ma możliwości opóźnienia wysyłki. Informacje o późniejszej wysyłce z komentarza do
zamówienia nie będą uwzględniane.
Zamówienie zostało już przeze mnie złożone, ale chcę jeszcze coś domówić, aby nie płacić
kosztów dostawy podwójnie.
Niestety nie ma możliwości dodawania nowych produktów do złożonych wcześniej zamówień.
W takim przypadku należy złożyć nowe zamówienie i opłacić je wraz z dostawą.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Nie ma możliwości odebrania zakupionej paczki w siedzibie firmy.
Czy mogę zamówić towar z wysyłką za granicę?
Obecnie nie ma takiej możliwości w naszym sklepie. Towary wysyłamy tylko na terenie Polski.
Czy mogę połączyć zamówienia?
Niestety nie mamy możliwości łączenia zamówień. Aby zakupić kolejny produkt, musisz wykonać
osobną transakcję.
Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia z dostawą w sobotę?
Obecnie nie ma takiej możliwości.

4. MOJE ZAMÓWIENIE

Jak złożyć zamówienie?
Zamówienia w naszym sklepie można składać za pomocą koszyka postępując zgodnie z
instrukcjami.
Czy muszę posiadać konto w sklepie aby złożyć zamówienie?
Nie, nie musisz posiadać konta, aby złożyć zamówienie w naszym sklepie. Jednak jest to wygodne
dla Państwa.Posiadanie konta umożliwia sprawdzanie statusu zamówienia oraz umożliwia łatwy
zwrot.
Chcę wprowadzić zmianę w zamówieniu ( adres, nr telefonu itp.)
Po złożeniu zamówienia edycja nie jest możliwa. Dopiero po otrzymaniu listu przewozowego od
kuriera masz możliwość zmiany adresu dostawy.
Chcę anulować zamówienie
Po złożeniu zamówienia anulacja nie jest możliwa. Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia, odbierz
paczkę od kuriera i wykonaj zwrot.
Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Zamówienia należy opłacić do 24h. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

5. ROZMIARY

Jak wybrać odpowiedni rozmiar?
Na karcie produktu dostępna jest tabela rozmiarów. Prosimy o zapoznanie się z nią przed zakupem.
Wszystkie modele są mierzone na płasko. W razie wątpliwości skontaktuj się z naszym Biurem
Obsługi Klienta.
Co mogę zrobić jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?
Każdy Klient może skorzystać z procedury zwrotu towaru.

6. ZWROTY / WYMIANA

1. Dostałam zwrot, a nie podałam nr konta?
Jeżeli klient zapłacił za towar przez system Przelewy24 to środki zostaną mu zwrócone
automatycznie na nr konta, z którego było opłacone zamówienie.
Czy mogę wymienić produkt?
Wymiana następuje tylko poprzez złożenie nowego zamówienia, opłacenie go oraz zwrot
nieodpowiedniego produktu.
Ile czasu mam na zwrot?
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy
Co zrobić aby zwrócić produkty?
PRZEBIEG ZWROTU
1. Najpierw wypełnij formularz zwrotu.
2. Spakuj i zabezpiecz towar przed wysyłką. Prosimy nie odsyłać przesyłek bez
papierowych formularzy.
3. Gdy towar wróci do nas do magazynu potrzebujemy kilka dni na weryfikację towaru. Po
weryfikacji towaru otrzymasz email oraz w przeciągu 14 dni zwrócimy środki na twoje
konto.
Nie wysyłamy potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia zwrotu na nasz magazyn.
WYSYŁKA ZWROTU
Po spakowaniu produktów wraz z formularzem zwrotu wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi
produktami na adres:
GoGlow Dominik Fijołek
Krzywanice 102, 97-565 Lgota Wielka
Proponujemy wysyłać paczki tak by otrzymać potwierdzenie jej nadania oraz numer przesyłki
możliwy do śledzenia (zachowaj numer nadania do póki nie otrzymasz zwrotu).
Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub do paczkomatów,
punktów odbioru. Możesz nadać paczkę w paczkomacie z opcją doręczenia przez kuriera na
wskazany adres, kurierem lub pocztą.
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w naszym sklepie.
Czy mogę zwrócić artykuły z wyprzedaży?
Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie produkty.
Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz powinny być w
nienaruszonym stanie.
Otrzymałam inny produkt niż zamawiałam. Co teraz?
W takiej sytuacji prosimy o e-mail na: [email protected] (w tytule e-maila prosimy
napisać POMYŁKA – NIEODPOWIEDNI PRODUKT) wraz z informacją jaki produkt Państwo
zamawiali, a jaki został dostarczony.
Wymianę realizujemy poprzez naszego kuriera. pojawi się on u Państwa w celu odebrania
pomylonego produktu, a w zamian zostawi poprawny.
Jak długo czeka się na zwrot pieniędzy?
Czas oczekiwania na zwrot pieniędzy to MAKSYMALNIE 14 DNI.

Czy zostanę powiadomiona gdy zwracany przeze mnie produkt dotrze do sklepu?
Jeśli chcą Państwo sprawdzić czy zwracany produkt do nas dotarł, uprzejmie prosimy sprawdzić to
samemu na stronie dostawcy, za pomocą którego nadali Państwo przesyłkę.
Otrzymałam zwrot o 4/6/10 zł za mało. Dlaczego?
Zgodnie z obowiązującą ustawą o prawach konsumenta, sprzedawca ma prawo zwrócić koszty
dostawy do najniższej kwoty, jaką ma w swojej ofercie.
Nie odebrałam opłaconej przesyłki, co dalej?
Nieodebrana przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy. Po doręczeniu przesyłki na nasz magazyn,
w ciągu 14 dni zostanie wykonany zwrot. Zwrot pomniejszony będzie o kwotę wysyłki oraz
wysyłki zwrotnej do nadawcy na podstawie art. 535 kodeksu cywilnego: Przez umowę sprzedaży
sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a
kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę. Jeśli klient z własnej winy nie
odebrał zamówionej przesyłki, zobowiązany jest do pokrycia kosztów, które z powodu
nieprawidłowego wykonywania przez niego umowy poniósł sprzedawca.
Zgodnie z zasadą z art. 471 k.c. dłużnik obowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z
niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, chyba że niewykonanie lub nienależyte
wykonanie jest następstwem okoliczności, za które dłużnik odpowiedzialności nie ponosi.

7. REKLAMACJE

Chcę złożyć reklamację
W takiej sytuacji prosimy odesłać produkt wraz z załączonym pismem reklamacyjnym, w którym
wyjaśnią Państwo czego dotyczy reklamacja wraz z oczekiwaniami. Na piśmie proszę wpisać
również swoje dane do przelewu (za dostawę lub produkt) jeśli chcą Państwo zwrotu gotówki lub
adres do wysyłki niewadliwego produktu.
W jakiej sytuacji zgłosić reklamację, a w jakiej dokonać zwrotu?
Zwrotu należy dokonać, gdy zakupione artykuły nie spełniają oczekiwań np. z powodu
nieodpowiedniego rozmiaru.
Reklamację należy zgłosić, gdy produkty nie są zgodne z zamówieniem lub ma wady fabryczne.