GoGlow

Zwroty i reklamacje

FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA TUTAJ

ZWROT I REKLAMACJA

W przypadku, gdy zamówienie nie będzie spełniać Państwa oczekiwań, Konsument ma możliwość
zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku: – umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

Zwrot

PRZEBIEG ZWROTU

1. Wypełnij formularz zwrotu.
Przed zwrotem towaru prosimy o pobranie i wypełnienie formularza, który jest dostępny oraz
prosimy o przesłanie go na adres email: [email protected]
Formularz zwrotu można także pobrać tutaj.

2. Spakuj i zabezpiecz towar przed wysyłką. Prosimy nie odsyłać przesyłek bez papierowych formularzy.
Zapakowane produkty należy odesłać na adres:
GoGlow Dominik Fijołek
Krzywanice 102
97-565 Lgota Wielka
Z dopiskiem „ZWROT + numer zamówienia”.

3. Gdy towar wróci do nas do magazynu, potrzebujemy kilka dni na weryfikację towaru.
Po weryfikacji towaru otrzymasz email oraz w przeciągu 14 dni zwrócimy środki na twoje konto.
Nie wysyłamy potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia zwrotu na nasz magazyn.

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem i do
paczkomatów. Nie odbieramy paczek odesłanych do punktów odbioru osobistego oraz innych
placówek i urzędów Poczty Polskiej.
Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu w postaci specyfikacji zamówienia otrzymanego z
towarem oraz wypełniony formularz zwrotu.
Formularz zwrotu można także pobrać tutaj.
Pieniądze za otrzymany towar zwracane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania
przez nas przesyłki.
Prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem
bądź zniszczeniem podczas transportu. Ubrania ,biustonosze, gorsety, stroje kąpielowe należy
odsyłać w twardym kartonie.
Artykuły pończosznicze przyjmujemy celem zwrotu jedynie z wadami fabrycznymi

W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą. Sklep zwraca Kupującemu
wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy ( z wyjątkiem
dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego
niż najtańszy, zwykły sposób oferowany przez sklep) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie
później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o prawie odstąpienia od umowy
przez Kupującego.
Koszty odesłania towaru ponosi Konsument.
Wszystkich zwrotów należy dokonywać jedynie w formie przesyłki rejestrowanej, możliwej do
śledzenia.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za źle zaadresowane zwroty oraz nie przyjmuje zwrotów
wysłanych bez wcześniejszego kontaktu mailowego.

USZKODZENIE PRZESYŁKI W TRAKCIE TRANSPORTU
W przypadku podejrzenia uszkodzenia przesyłki przez przewoźnika należy spisać z kurierem
protokół szkody. Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Oznacz uszkodzenie
opakowania zewnętrznego, jeśli występuje. Jeżeli Klient nie spisał dokumentu podczas odbioru
przesyłki, może zrobić to w ciągu 7 dni od jej dostarczenia. Należy zgłosić taką informację
przewoźnikowi.

REKLAMACJA
SKŁADANIE REKLAMACJI

1. Przed zwrotem towaru prosimy o pobranie i wypełnienie formularza, który jest dostępny oraz
prosimy o przesłanie go na adres email: [email protected]

Formularz zwrotu można także pobrać [link].
W przypadku chęci złożenia reklamacji prosimy odesłać produkt wraz z załączonym formularzem
zwrotu. Prosimy oznaczyć, że jest to reklamacja. Na formularzu prosimy napisać czego dotyczy
reklamacja oraz jakie są Państwa oczekiwania względem reklamacji – wymiana towaru lub zwrot
pieniędzy. Jeśli chcą Państwo otrzymać zwrot kosztów wysłania reklamacji, prosimy również
zawrzeć taką informację na formularzu. Sklep rozpatruje reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni.

Wypełnij papierowy formularz zwrotu. Spakuj go do paczki wraz ze zwracanymi produktami.
Nie wysyłamy potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia zwrotu na nasz magazyn.

WYSYŁKA REKLAMACJI

2. Zapakowane produkty należy odesłać na adres:

GoGlow Dominik Fijołek
Krzywanice 102, 97-565 Lgota Wielka
Z dopiskiem “REKLAMACJA + numer zamówienia”
Na zareklamowanie produktu masz 2 lata od dnia, w którym został kupiony.
Przesyłkę nadaj na swój koszt i zachowaj dowód wpłaty. Jeżeli uznamy Twoją reklamację, zwrócimy Ci równowartość kosztów wysyłki.

3. Poznaj zasady reklamacji
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń, które powstały np. w wyniku niewłaściwego użytkowania
produktu, w tym niezgodnego z instrukcjami podanymi na metce prania.
Pamiętaj, że produkty przesyłane w ramach reklamacji muszą spełniać podstawowe wymogi
higieniczne! Prześlij do nas towar czysty, bez zabrudzeń czy zapachów. Reklamacja towaru, który
nie spełni tych wymagań może nie zostać rozpatrzona.

4. Rozpatrzenie reklamacji.
Reklamację rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
Informację o decyzji prześlemy na adres e-mail podany przez Ciebie w Formularzu Reklamacji.
Odmowa reklamacji: jeżeli reklamacja nie zostanie uznana, otrzymasz wiadomość wraz z podanym
powodem takiej decyzji. Wówczas nie zwrócimy Ci kosztów dostawy reklamowanego produktu,
jak również odeślemy paczkę na Twój koszt.
Uznanie reklamacji: gdy wymiana lub naprawa Towaru okaże się możliwa, powiadomimy Cię o
tym i przekażemy wszystkie informacje dotyczące dalszego toku postępowania. W przypadku
zwrotu pieniędzy, przelew na konto otrzymasz najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia naszej decyzji.
Jeśli płatność była za pobraniem, zwrócimy Ci pieniądze na numer konta podany w formularzu
reklamacji.
Koszty odesłania towaru ponosi Konsument.
Wszystkich zwrotów należy dokonywać jedynie w formie przesyłki rejestrowanej, możliwej do
śledzenia.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za źle zaadresowane reklamacje oraz nie przyjmuje zwrotów
wysłanych bez wcześniejszego kontaktu mailowego.